середа, 30 грудня 2015 р.

РОЗРОБКА УРОКУ "ТРУДОВИЙ ДОГОВІР. ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ"


Три речі, які визначають людину:
праця, чесність, досягнення.
(Із притчі)
Тема. Прийняття на роботу. Трудовий договір.
Мета уроку: ознайомити учнів з порядком прийому на роботу та звільнення з роботи, поняттям трудовий договір; розвивати вміння розв’язувати правові ситуації з використанням нормативно – правових актів, виховувати повагу до праці.
Обладнання: витяги з Кодексу законів про працю України, порівняльна таблиця «Колективний і трудовий договір», Конституція України.
Основні поняття:  «трудовий договір», « звільнення з роботи», « заробітна плата».
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Бесіда
1.     Які групи  прав людини  ви можете назвати ?

2.     Які права  відносяться  до соціально-економічної групи ?



ДЕТАЛЬНІШЕ ЧИТАЄМО ТУТ

6 коментарів:

  1. Вважаю , що дана розробка є змістовною та містить елементи сучасних педагогічних інновацій. Дуже сподобалась віршована інсценізація співбесіди при прийомі на роботу, цифровий диктант, реальне знайомство з трудовою книжкою. На фото видно, що діти із захопленням засвоюють новий матеріал, розуміють його практичне значення. Багато методичних знахідок вчителя можуть використати й інші педагоги. Успіхів !

    ВідповістиВидалити
  2. У своїй розробці уроку правознавства Валентина Миколаївна такий складний та необхідний для учнів матеріал зуміла за допомогою інноваційних форм та інсценізації подати цікаво та змістовно. Використавши на уроці такі різноманітні форми роботи як робота з підручником, рольові ігри, обговорення та дискусії, вчителька не тільки провела урок, а й дала учням можливість задуматися над вибором подальшої професії. Я думаю, що діти з вдячністю будуть згадувати таке заняття. Успіхів Вам та творчого натхнення!

    ВідповістиВидалити
  3. З цікавістю переглянув урок Валентини Миколаївни. Урок насичений пізнавальним матеріалом. Вчителька прагне організувати навчальний процес як систему для забезпечення якісної правової освіти своїх учнів, надаючи їм можливість опановувати уміннями застосовувати знання і розуміння правового контексту в реальних ситуаціях, з якими вони стикаються в повсякденному житті, використовує технології активного навчання, враховує суб’єктивний досвід своїх учнів, спрямовує свою діяльність на набуття підлітками позитивної соціалізації. Успіхів Вам в подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую колего! Цікавий та сучасний підхід до викладання даної теми: поєднання й колективних технологій ,й рольова гра .
    Дуже вдала схема уроку : від ознайомленням термінів -до практичного використання.
    Діти ,бачу ,задоволені.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую колего! Цікавий та сучасний підхід до викладання даної теми: поєднання й колективних технологій ,й рольова гра .
    Дуже вдала схема уроку : від ознайомленням термінів -до практичного використання.
    Діти ,бачу ,задоволені.

    ВідповістиВидалити
  6. ШереметГ.П.,Шумко С.М.28січня 2016р.
    Викладання уроку правознавства в школі вимагає від учителя творчого підходу, особливо у виборі методичних прийомів і засобів та наочного матеріалу.Використавши на уроці такі різноманітні форми роботи як робота з підручником, рольові ігри, обговорення та дискусії, вчителька не тільки провела урок, а й дала учням можливість задуматися над вибором подальшої професії.Дякуємо за змістовний урок.

    ВідповістиВидалити