четвер, 31 грудня 2015 р.

УРОК - РЕКВІЄМ "ДОКИ ПАЛАЄ СВІЧКА"



Мета: формувати в учнів щирі людські почуття, співчуття до трагічної долі 
            рідного народу, відповідальність за його майбутнє
Хід заняття
Вступне слово вчителя. Рано чи пізно, але обовязково кожна людина і весь    
                                            народ осмислить своє минуле.
                   Не сьогодні це сказано:
Час народжувати і помирати,
Час руйнувати і час будувати,
Час розкидати каміння і час збирати,
Час мовчати і час говорити.
Прийшов час говорити після десятиліть мовчань.
Пекельні цифри та слова
У серце бють, неначе молот.
Рік 33-ій ожива… Голод… Голод.
                    Їм – неоплаканим і невідспіваним,
                    Їм – похованим без труни і молитви,
                    Позбавленим могили і шани,
                    Присвячується урок пам’яті.


БІЛЬШ ДЕТАЛЬНІШЕ ЗІ ЗМІСТОМ МАТЕРІАЛУ ЗНАЙОМИМОСЬ ТУТ

7 коментарів:

  1. Шановна Ксенія Вікторівна! Познайомився з Вашою розробкою уроку про Голодомор 1932-33 років. Вважаю доречним вибір саме такої форми уроку на дану тему, адже про події Голодомору з дітьми треба говорити не тільки мовою сухих фактів, а й мовою емоцій. Тільки так можна досягди мети даного уроку- виховувати людину, якій болітиме чуже горе, яка не змириться з приниженням людської гідності. Добре, що є фото з уроку, там бачимо змістовну виставку. Інноваційність в роботі вчителя - це здатність використати нове, в даному випадку саме це ми й бачимо. Успіхів!
    З повагою Постолюк П.І., Мануйлівський НВК

    ВідповістиВидалити
  2. Повністю погоджуюсь з Петром Івановичем. З дітьми не треба говорити мовою сухих фактів. Ксенія Вікторівна, було б дуже добре, як би Ваші вихованці ознайомили один одного зі погадами очевидців, адже коли діти переживають горе, яке перенесли близькі люди, вони краще розуміють маштаби трагедії і відчувають відповідальність за майбутнє рідного народу. Успіхів Вам у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  3. Ксенія Вікторівна підготувала матеріал з однієї з найболючіших для України тем. Ще залишилися очевидці цих страшних подій, які і зараз з болем та жахом згадують сумні сторінки свого життя під час Голодомору.
    Мені здається, що такий захід допоможе учням, хоча б частково, зрозуміти весь жах трагедії та зробити для себе висновки про необхідність шанобливого сталення як до історії свого народу, так і до людей, які є частиною цієї історії.
    Наснаги Вам, творчих злетів та успіхів у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  4. Скільки б не пройшло років, але пам'ять про страшні роки голодомору 1932-1933 рр., ніколи не зітреться з людської пам'яті. Такі уроки, як провели Ви, шановна Ксенія Вікторівна, виховують у дітей високі моральні якості, любов до України, розуміння того, що на шляху до незалежності, нам довелося заплатити "велику ціну". Я теж провела такий урок "Пам'яті". Діти надзвичйно емоційно реагували на всі ті історичні факти, про які розповідали. Тому і серед ваших учнів вважаю теж байдужих не було. Ми повинні виховувати в дітей співчуття, любов до ближнього, співпереживання.
    Бажаю вам успіхів і творчої наснаги.

    Балануца Людмила Леонідівна, вчитель історії Великовисківської ЗШ І-ІІІ ст.

    ВідповістиВидалити
  5. ШереметГ.П.,Шумко С.М.28січня 2016р
    Ніколи не зітруться з людської памяті трагічні сторінки історії, які ознайомлюють учнів з жахливими фактами геноциду окупаційної влади проти українського народу, викликаючи жаль, співчуття, обурення і ненависть до катів, поглиблювати розуміння цінності свободи й незалежності України, а також особистої критичності кожного громадянина до її закріплення і зміцнення, щоб ніколи не повторились репресії, голодомори, нехтування правами людини. Доцільно на цьому уроці використати факти місцевого матеріалу.
    Наснаги Вам, творчих злетів та успіхів у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  6. Шановні колеги ! Цікава розмова .
    Пояснити історичні процеси ХХст. , причинно- наслідкові зв'язки цих процесів - складна справа для учнів 8- го класу. Тому саме через такий вибраний аспект досягається як навчальна (частково ) так і виховна мета вчителя.

    ВідповістиВидалити
  7. Підримую думку Олени Миколаївни , щодо потужнього виховного потенціалу уроку.Ксенія Вікторівна готує учнів 8 класу до сприйняття матеріалу , щодо історичних подій ХХст. а саме, колективізацію та індустріалізацію, який вони будуть вивчатиу 10 класі.
    Бажаю всім нам жити не тільки у єдиній і мирній, а щей у багаті та щасливій Україні

    ВідповістиВидалити