З цікавістю переглянув презентацію. Очевидно, що краєзнавство є частиною навчально - виховного процесу в Смолінському НВО, а Катерина Олександрівна активно практикує музейні уроки. Переконаний, що хай і невеличкий музей, але повинен бути в кожній школі, адже він відкриває багато можливостей саме для вчителя історії. Хотілося б дізнатися від Катерини Олександрівни чи беруть участь вихованці саме в наповненні музейної експозиції, у дослідженні місцевої історії?
Шкільний музей - неоціненний скарб у вивченні історії рідного краю. З підручників історії учні не дізнаються про історію населеного пункту, де проживають, про своїх односельців. Я підтримую попередньо висловлену думку колеги про те, що в кожній школі повинен бути музей. Переглянувши запропоновану презентацію, виникла ідея про організацію вчителями істрії творчих зустрічей, на яких презентуватимуть історію свого рідного краю, історичні та архітектурні пам'ятки, цікаві сторінки минулого, адже нам є про що розповісти!
Шкільний музей - це місце, де зустрічаються минуле і сьогодення. Колишні випускники, переступивши поріг рідної школи, перш за все, сподіваються на "зустріч з дитинством" хоча б у фотографіях. Тому вони з цікавістю переглядають музейні експонати, шукаючі знайомі обличчя своїх учителів, однолітків. Академік Д.С. Лихачов говорив: "Якщо людина не любить хоча б зрідка дивитися на старі фотографії своїх батьків, не цінує пам'яті про них ... - значить, вона не любить їх. Якщо людина не любить старі вулиці, нехай навіть і поганенькі, - значить, у неї немає любові до свого міста. Якщо людина байдужа до пам'ятників історії своєї країни, - вона, як правило, байдужа до своєї країни ". Шкільні музеї є важливою сходинкою у вихованні патріотів своєї Землі. Дякую за презентацію. Успіхів Вам та натхнення.
Сьогодні шкільний музей – це такий собі динамічний, інтерактивний освітній простір, який, на мою думку, має велике значення. Це і можливість використання колекції музею для організації та здійснення навчально-виховних заходів, і участь школярів у збереженні музейних колекцій, і комфортна атмосфера для діалогу учителя з учнем, відвідувача з музейним експонатом, особисті норми соціальної поведінки та ін. Усе це сприяє тому, що шкільний музей є ідеальним місцем для творчої самореалізації молоді, коли учень не тільки споживає продукт музейної діяльності, але є його активним творцем. Дякую за презентацію!
ШереметГ.П..ШумкоС.М.28січня 2016р. Без знання минулого неможливе точне поняття про сучасність - справедливо наголошував український історик,державний діяч М.С.Грушевський. Здійснюючи процес викладання історії в школі,неможливо не використовувати матеріал краєзнавчих досліджень.інакше історія постане перед нашими вихованцями дещо безликою. Живу історію розкривають музейні матеріали, націлюють на розвиток почуттів патріотизму та національної гідності.Експозиції музею об'єднують різні за змістом матеріали в єдиний тематичний і наочний комплекс. Рекомендуємо попрацювати над оформленням розділів з історії рідного краю "З давніх часів до сьогодення". Дякуємо за презентацію. Успіхів Вам та натхнення.
ШереметГ.П..ШумкоС.М.28січня 2016р. Без знання минулого неможливе точне поняття про сучасність - справедливо наголошував український історик,державний діяч М.С.Грушевський. Здійснюючи процес викладання історії в школі,неможливо не використовувати матеріал краєзнавчих досліджень.інакше історія постане перед нашими вихованцями дещо безликою. Живу історію розкривають музейні матеріали, націлюють на розвиток почуттів патріотизму та національної гідності.Експозиції музею об'єднують різні за змістом матеріали в єдиний тематичний і наочний комплекс. Рекомендуємо попрацювати над оформленням розділів з історії рідного краю "З давніх часів до сьогодення". Дякуємо за презентацію. Успіхів Вам та натхнення.
Шевченко Б.П. Шкільний краєзнавчий музей — організаційний центр краєзнавчої роботи школи. Він є ефективним осередком навчання. Експозиції музею дає змогу з найбільшим ефектом використати ілюстративний матеріал для глибокого засвоєння учнями на уроках шкільної програми з географії. Музей відкриває також великі можливості для організації самостійної творчої роботи учнів. Дякую за презентацію. Успіхів в роботі
З цікавістю переглянув презентацію. Очевидно, що краєзнавство є частиною навчально - виховного процесу в Смолінському НВО, а Катерина Олександрівна активно практикує музейні уроки. Переконаний, що хай і невеличкий музей, але повинен бути в кожній школі, адже він відкриває багато можливостей саме для вчителя історії. Хотілося б дізнатися від Катерини Олександрівни чи беруть участь вихованці саме в наповненні музейної експозиції, у дослідженні місцевої історії?
ВідповістиВидалитиШкільний музей - неоціненний скарб у вивченні історії рідного краю. З підручників історії учні не дізнаються про історію населеного пункту, де проживають, про своїх односельців. Я підтримую попередньо висловлену думку колеги про те, що в кожній школі повинен бути музей. Переглянувши запропоновану презентацію, виникла ідея про організацію вчителями істрії творчих зустрічей, на яких презентуватимуть історію свого рідного краю, історичні та архітектурні пам'ятки, цікаві сторінки минулого, адже нам є про що розповісти!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиШкільний музей - це місце, де зустрічаються минуле і сьогодення. Колишні випускники, переступивши поріг рідної школи, перш за все, сподіваються на "зустріч з дитинством" хоча б у фотографіях. Тому вони з цікавістю переглядають музейні експонати, шукаючі знайомі обличчя своїх учителів, однолітків.
ВідповістиВидалитиАкадемік Д.С. Лихачов говорив: "Якщо людина не любить хоча б зрідка дивитися на старі фотографії своїх батьків, не цінує пам'яті про них ... - значить, вона не любить їх. Якщо людина не любить старі вулиці, нехай навіть і поганенькі, - значить, у неї немає любові до свого міста. Якщо людина байдужа до пам'ятників історії своєї країни, - вона, як правило, байдужа до своєї країни ".
Шкільні музеї є важливою сходинкою у вихованні патріотів своєї Землі.
Дякую за презентацію. Успіхів Вам та натхнення.
Сьогодні шкільний музей – це такий собі динамічний, інтерактивний освітній простір, який, на мою думку, має велике значення. Це і можливість використання колекції музею для організації та здійснення навчально-виховних заходів, і участь школярів у збереженні музейних колекцій, і комфортна атмосфера для діалогу учителя з учнем, відвідувача з музейним експонатом, особисті норми соціальної поведінки та ін. Усе це сприяє тому, що шкільний музей є ідеальним місцем для творчої самореалізації молоді, коли учень не тільки споживає продукт музейної діяльності, але є його активним творцем. Дякую за презентацію!
ВідповістиВидалитиШереметГ.П..ШумкоС.М.28січня 2016р.
ВідповістиВидалитиБез знання минулого неможливе точне поняття про сучасність - справедливо наголошував український історик,державний діяч М.С.Грушевський.
Здійснюючи процес викладання історії в школі,неможливо не використовувати матеріал краєзнавчих досліджень.інакше історія постане перед нашими вихованцями дещо безликою.
Живу історію розкривають музейні матеріали, націлюють на розвиток почуттів патріотизму та національної гідності.Експозиції музею об'єднують різні за змістом матеріали в єдиний тематичний і наочний комплекс.
Рекомендуємо попрацювати над оформленням розділів з історії рідного краю "З давніх часів до сьогодення".
Дякуємо за презентацію. Успіхів Вам та натхнення.
ШереметГ.П..ШумкоС.М.28січня 2016р.
ВідповістиВидалитиБез знання минулого неможливе точне поняття про сучасність - справедливо наголошував український історик,державний діяч М.С.Грушевський.
Здійснюючи процес викладання історії в школі,неможливо не використовувати матеріал краєзнавчих досліджень.інакше історія постане перед нашими вихованцями дещо безликою.
Живу історію розкривають музейні матеріали, націлюють на розвиток почуттів патріотизму та національної гідності.Експозиції музею об'єднують різні за змістом матеріали в єдиний тематичний і наочний комплекс.
Рекомендуємо попрацювати над оформленням розділів з історії рідного краю "З давніх часів до сьогодення".
Дякуємо за презентацію. Успіхів Вам та натхнення.
Шевченко Б.П.
ВідповістиВидалитиШкільний краєзнавчий музей — організаційний центр краєзнавчої роботи школи. Він є ефективним осередком навчання. Експозиції музею дає змогу з найбільшим ефектом використати ілюстративний матеріал для глибокого засвоєння учнями на уроках шкільної програми з географії. Музей відкриває також великі можливості для організації самостійної творчої роботи учнів. Дякую за презентацію. Успіхів в роботі