СТОРІНКА МЕТОДИСТА

ШАНОВНІ КОЛЕГИ - УЧАСНИКИ ВІРТУАЛЬНОГО СЕМІНАРУ! 
РАДЖУ ПЕРЕГЛЯНУТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПИТАНЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА ТАКИМИ ПОСИЛАННЯМИ:


http://www.slideshare.net/gavronnatalia/ss-31117087

http://fel2005.dp.ua/docs/blog/09/028.pdf

http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/dosvid-roboti-nad-metodichnoiu-problemoiu-formuvan.html


http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/1042/1/%D0%9C%D0%92%20%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97%20%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81%20%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D0%B9.pdf


http://ua.textreferat.com/referat-13613-1.html

http://koippo.in.ua/arhiv/druk/kravch_.pdf

https://drive.google.com/file/d/0B7BFwDqZ2bQHVTVJVUxwZGdONjQ/view?usp=sharing

3 коментарі:

  1. Хочу відмітити дуже змістовний реферат щодо інновацій на уроках історії та правознавства, підготовлений вчителькою Гаврон Н.Б. Коротко, чітко охарактеризовано особливості інновацій, можливості їх практичного застосування. Навіть якщо вже є досвід застосування інноваційних , кожен раз є сенс переглянути такий теоретичний матеріал і вдосконалити організацію уроку - вікторини чи учнівської дискусії. Рекомендую.

    ВідповістиВидалити
  2. Переглянули рекомендовану інформацію щодо питань впровадження інноваційних технологій в практику роботи вчителя історії. Дякую Олені Леонідівні за корисні посилання. Даний матеріал дійсно можна практично застосовувати на уроках історії та правознавства.

    ВідповістиВидалити