середа, 30 грудня 2015 р.

РОЗРОБКА УРОКУ "КІММЕРІЙЦІ ТА СКІФИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ"



Мета: розкрити особливості суспільного розвитку племен кіммерійців та скіфів у період ранньої залізної доби; з’ясувати причини появи майнової та соціальної нерівності, появи найдавніших держав на території України; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, будувати структурно-логічні схеми, працювати з історичними текстами; познайомити з поняттями і термінами: «залізна доба», «кочовики», «Велике переселення народів», «кіммерійці», «скіфи», «нерівність», «пектораль»; формувати стійкий інтерес учнів до вивчення історії.

ЗАВДАННЯ УРОКУ:
1. Дізнатися про територію розселення кіммерійців та скіфів.
2. Ознайомитися з заняттями та духовним світом кочових племен.
3. Познайомитися з Великою Скіфією.


Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: називати час, на який припадає поява та розквіт Великої Скіфії, походів Дарія І; засе­лення кіммерійцями, скіфами Північного Причорномор'я; показувати на карті територію Великої Скіфії; застосовува­ти та пояснювати на прикладах поняття «пектораль»; опи­сувати найзначніші пам'ятки культури скіфів; визначати внесок кіммерійців та скіфів у світову культуру.





ДЕТАЛЬНО ТУТ

10 коментарів:

  1. Судячи з даної розробки Катерині Олександівні вдалося підготувати цікавий, змістовний і сучасний урок в 6-му класі. Сподіваюся, що разом з учнями вчитель ефективно його провів. Урок насичений елементами сучасних інноваційних технологій - драматизація (сценка), ігри, робота з таблицями, притча тощо. Упевнений, що урок спонукав багатьох дітей до більш глибшого вивчення матеріалу з підручника чи додаткових джерел. Успіхів Вам !
    З повагою Постолюк П.І., Мануйлівський НВК

    ВідповістиВидалити
  2. Використання інноваційних технологій на уроках історії дають можливість учням сприймати інформацію в невимушеній обстановці. Катерина Олександрівна вміло поєднала інноваційні форми роботи на уроці з метою залучення учнів до активного опанування нового матеріалу. Кожен етап уроку продуманий та змістовно насичений . Судячи з того, що учні виконували випереджувальне завдання, урок результативний та ефективний. Бажаю вашим учням захоплюючих та цікавих уроків історії!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за цікаву розробку уроку. Катерина Олександрівна творчо підійшла до підбору прийомі та методів на уроці, поєднавши інноваційні та традиційні форми роботи. Кожен етап уроку містить фактичний та міфологічний матеріал, що робить заняття цікавим та насиченим.

    ВідповістиВидалити
  4. Урок сучасний і змістовний, насичений різноманітними формами роботи. Заслуговують на увагу розминка на початковому етапі уроку і мотивація до навчальної діяльності учнів. Дуже важливим є використання історичних джерел та робота з картою на уроці історії. Інсценування, робота над задачею, історична гра активізують пізнавальну активність учнів на всіх етапах уроку. Дякую за цікавий матеріл.

    ВідповістиВидалити
  5. Розробка уроку Катерини Олександрівни цікава , сучасна та відповідає темі віртуального семінару . Дякуємо ! Сподіваюсь Вам вдалось досягнути поставленої мети. Успіхів !

    ВідповістиВидалити
  6. Урок цікавий, добре продуманий, вдало поєднані традиційні та інноваційні форми роботи. Я впевнена, що цей урок зацікавив
    Ваших учнів у подальшому вивченні іторії. Дякую! Творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю колего! Професійна робота : чітка мета та чіткі методи досягнення цієї мети .
    А також :
    - доступне та логічно - послідовне викладання матеріалу;
    - "насичене" фактами та історичними термінологіями ;
    - простежується педагогічна технологія критичного мислення .
    Такий урок очікувано має високу результативність.
    Здається, є вже кілька Ваших уроків такиго формату ,а очевидно - це вже формується власна майстерність педагога.

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю колего! Професійна робота : чітка мета та чіткі методи досягнення цієї мети .
    А також :
    - доступне та логічно - послідовне викладання матеріалу;
    - "насичене" фактами та історичними термінологіями ;
    - простежується педагогічна технологія критичного мислення .
    Такий урок очікувано має високу результативність.
    Здається, є вже кілька Ваших уроків такиго формату ,а очевидно - це вже формується власна майстерність педагога.

    ВідповістиВидалити
  9. Шереметг.П.,Шумко с.М.28січня2016р.
    Аналізуючи урок можна зробити висновок,що Катерина ОлександрівнаУ своїй роботітворчо підійшла до підбору прийомів та методів роботи на уроці, поєднавши інноваційні та традиційні форми роботи.
    Дякуємо за цікавий матеріл.

    ВідповістиВидалити
  10. Шевченко Б.П.
    Катерина Олександрівна в своєму плану - розробці уроку дуже серйозно підійшла до мети уроку.Це говорить про її майстерність як педагога і поєднала в своїй роботі новітні технології критичного мислення. Це важливо у викладанні предмету на сучасному етапі. Дякую.Мета уроку, на мою думку, досягнута! Успіхів!

    ВідповістиВидалити